Friday, March 11, 2011

SMRT

Utrata se mijat vo prozorcite
krsh koj patuva daleku
so tebe me snemuva
dojde najubava
dojde ladna kako led
vo zoltilo na svecata
ubavinata ja kriesh
plamtish vo leden plamen
te vikaat smrt
no jas jas te vikam najmila
te baram da mi ja zemes dushata
da ja sokriesh daleku od mene
da ne ja najdam nikogash
ne se plasham da vlezam vo
pregratkite tvoi crni
placot i lelekot
zameni gi so pesna
solzite zameni gi
so dozd i odime
tancuvaj so mene na mojata
posmrtna postela
gola i ubava
kako posledniot zdiv
koj go zakovav vo
ocite na majka mi
tatko mi
koga se rodiv mrtov
znaev deka me cekash
na krajot sepaak ostanuvash samo
ti ubavice prekrasna
mrtov sum no tolku ziv
sokrien vo beznadieto na pekolot
go baram denot vo koj
se prestana
prestanav da postojam jas
i dojde ti
na mojot prv rodenden
me zema vo crnila teshki
dushata vo katran mi ja
vturna i te snema
odtogash te baram
po ratishta razni
iljadnici kurshumi
na nieden moeto ime
te barav po celiot svet
ludo zabavuvajci se dlaboko vo srceto
znaev deka i togash dodeka
cekorev po plamenot
ti beshe do mene
go secavav tvojot zdiv
tancuvav po mrtvitge tela
na neprijatelot so tebe
i togash koga ne te gledav
vo ocite na zaginatite
znaev deka si tuka
i sega ajde
ponesi me onamu kade
sto samo jas i ti znaeme
onamu kaj sto zestinata
e moja
uste sega doeka vo racete svecata mi
gori
uste eden posleden tanc ....

No comments:

Post a Comment