Friday, March 11, 2011

Makedonija

Vo temni zandani
dlaboko vo podrumot
na istorijata
vo vekovnite raspravii i predavstva
mlada moma
prekrasna preubava izmacena sedi.
Ocite i se ezera Ohridsko i Prespansko
gradite Shara i Pelister
Grloto biser Ohridski
usnite crveni
Tikveshijata cela
a stavata ubava ko
Radika Bela.
Podmolni vreskanja na nakrvavenite
izmaciteli
go kornat vremeto
zakaceno da visi na
sindzirite dushmanski.
Imeto imeto kazi ni go
prokletnice ?
Ime mi e Makedonija...
Udar bezmilosen
poln so omraza gnevna...
Makedoija velish a ?
Da Imeto mi e Makedoija...
Togash prezimeto kazi ni go ?
Hristijanska
Ushte eden udar krvta prsna na site
strani topejci gi zidovite na istorijata.
Vidish krv a vidish li ?
Gledam krv, a vo sekoja kapka nepokor.
Kakov nepokor za kakov nepokor ti Makedonijo zbrouvas.
Za onoj shto ve unishtuva sekogash koga na mene
ce pomislite, za onoj shto se prenasa od tatko na sin,
od majka na cerka, za onoj shto iskri vo ocite na majkite
i decata na zaginatite kaj Vejce
, na onoj sto tlee vo dushite na sekoj Makedonec kako
gordost od boga dadena, za onoj sokrien vo poslednite
zborvi na borcite nashi..
Udiranje tapo sokrieno kukavicko...
Nova krv udira po zidovite
na istorijata ... A tamu krvta pishuva nepokor.
Sega nepokorot kade ti e a?
Poglednete gi zidovite poglednete ja istorijata
pa duri i ovdeka vo ovoj mracen podrum
sekade kaj e Makedonija nepokor pishuva....
Dobro a ti tatko imas..a. ili si kopile ..
Imam tatko, tatko mi e Sonceto Makedonsko
koje sekoe utro me osvetluva
davajci nadez i sila za uste
mnogu vekovi pred mene...
A majka kade e majka ti..
Majka mi e mesecina mila
koja sekoja vecer hrabrost i sila
na Makedoncite dava..
Vrisok udiranje ....
Kaj ti se sega Makedoncite a?
Tamu kaj sto sekogash i bile.
kaj se sega da te spasat.
Makedonijo Hristijanska.
Tuka se nasekade po celiot svet
cekaat ne moze da gi prepoznaete??
Udiranje tapo po bespomoshnoto telo..
Kogo ne moze da prepoznaeme sto ima
da se prepoznava...
pa ce gi prepoznaete vo ocite im e slobodata
vo venite nepokorot a na usnite
zakletva Aleksandrova..Vo srceto
vo srceto im e Makedonija
a vo dushta verba vo boga ..
Taka ce gi prepoznaete a jas, jas
imam Ime
Makedonija
Prezime Hristijanska
ako sakate da znaete
koga sum rodena
Procitajte ja biblijata
tamu ce vidite ....

No comments:

Post a Comment