Friday, March 11, 2011

Molitva za proshka.


Dodeka klecam pred oltarot tvoj
o boze mi velish
kako da ziveam
kako da umram
kako da ljubam
kako da

I jas pak molcam greshen
cekam proshka da mi dadesh
boze pa zarem ti ne razbirash
deka i jas prashuvam

Prashuvam be boze
zoshto mi velish
da ziveam vo zemja
na koja imeto sakash
da i se sotre, kako da
ziveam vo nea ako ne
e Makedonija ?

Boze, kako da umram
i vo pregratki nejzini da
vlezam ako imeto i go
zemesh, koja smrt vo ledena
postela ce me zeme
ako Makedonska ne e ?

Da ljubam no boze
kako da ljubam
ako nejzinata lika
stava i usnite
ime nemaat
ako go zemesh
kako da ja ljubam
ako Makedonija ne e ?

I sega boze pak sum greshen
sto vo dushta oltar pogolem
za Makedoija imam no za tebe.
Prosti mi boze za grevot moj
podaj raka semocna
imeto zashtit go
ne dozvoli da ja izbrishat
bez Makedonija boze
i ti bog ne ce si .

Prosti mi boze no
Makedonija ti ja odbra
vo nea da cuti zborot tvoj
i da se prenese nasekade.
Boze zarem zborot ce si
go pogazish ?


No comments:

Post a Comment