Friday, March 11, 2011

Draga Moja


 Nikade ne me baraj
me nema se gubam
vo kapkite rosa na gradite
tvoi neplodni
sobrana vo grevovite
na majka ti koja
kurvinski
devstvenosta ti ja prodade vo crkva
sama sedish na oltarot
na grevot pred
koj jas se molam
draga moja gospo
deodeka dzezot me opiva
ti si dolu nekade
vo kalta na dushata mi pogana
zaedno gasime sveci
po ulicite na strasta
ko kucinja se kapeme
vo potta ni smrdliva
dodeka te zemam ko
posledna kurva
dodeka maz ti vo druga
soba rasprava za berzata
ti ne si predmet no si
kolekcija na lazen moral
sokriena vo skapi krpi
koi se poubavi od tebe
dushite si gi prodavame
za kapka vozvishenost
vo zivotite ni bedni zaedno
jas i ti
draga moja gospo
dodeka sama sedish
na oltarot na grevot pred
koj jas se molam
i ko pes cekam
cekam cekam...


No comments:

Post a Comment