Friday, March 11, 2011

MAKEDONSKO BARANJE

Me baras
pogledni mi gi ocite
ogin kako palat
vo ezerata iskonski..
Pogledni mi vo dusata
hristijanska
kade molitvata stihovi redi...
Najdi me vo
mirot na grobovite pradedovski
koi nemo predavnkot go kolnat...
Letam nad Korab
sokriena vo solzite
na branitelite
goram vo sekoj krak na sonceto
sesnasetkrako...
Me ima vo vetrot
koj te miluva doma koga si,
me ima vo prviot baknez,
prvata pregratka,
tuka sum i vo ljubovta...
Zaedno vo senkite
dalboki
so padnatite braniteli
na smrtta vo lice i se smeam...
Andjelte na krilja me nosat
vo sonovite na siracite
kako majka makedonka...
Me ima nasekade
samo ako me baras
kako Makedonija ...
Ne baraj me kako
severna
na sever ima studenila
predavnicki...
Ne baraj me ni na jug
tamu se kopilinja djavolski
iskvareni...
Na zapad ne sum
tamu se ubijci licemerni
nevernicki...
Na istok me nema
tamu se kurvi
prodadeni ...
Baraj me vo srceto na balkanot
tamu kade sto pradedovcite
me ostavile
tamu kade sto
Gospod Bog me stvoril
za tebe,
za tvojot sin, tvojot vnuk...
Baraj me vo srceto celicno
Makedonsko
Vo dusata blagodarna Makedonska
Vo okoto ogneno bestrasno
Makedonsko
Baraj me kako Makedonija ...

No comments:

Post a Comment